PRO-TEC Nederland Werelwijde partner in additieven van de automobiel industrie. Motorflush brandstof toevoegingen benzine en diesel reinigers Nano technologie diesel partikelfilter reiniger

Werkplaats Concept

Het recept voor succes

Alle PRO-TEC klanten ontvangen hoogwaardige en milieuvriendelijke producten voor verschillende dienstenverleningen en profiteren van de voordelen van het bijbehorende werkplaatsconcept. De combinatie van deze beide aspecten zijn van belang voor het lange termijn succes van PRO-TEC. Voor alle zakelijke partners betekent dit:
• Stijging van de Omzet
• Maximale klanttevredenheid
• Minimalisatie van de huidige werklast
• Vermindering van het aantal reclamaties

Garages, die op PRO-TEC vertrouwen, bieden hun klanten met dit concept een uitgebreide service,
waarvan alle partijen op lange termijn duurzaam profiteren.

De kwaliteitsnormen

Als technologisch leider in voertuigchemie, concentreert PRO-TEC zich op meer dan alleen voldoen aan wettelijke normen. Want alleen wanneer alle aspecten consistent zijn aan de hoogste normen, is de kwaliteit duurzaam genoeg. Met PRO-TEC kunnen garages over de hele wereld de beste service bieden en van toevallige klanten loyale en terugkerende klanten maken.

Productkwaliteit

Alle PRO-TEC-producten worden vanaf de ontwikkelingsfase constant getest en gecontroleerd. Tijdens de productie worden zowel de kwaliteit van de grondstoffen als de eindproducten gecontroleerd volgens strikte richtlijnen. Het interne PRO-TEC-testlaboratorium voert regelmatig steekproeven uit om uiteindelijk de hoge standaard van het assortiment te bevestigen. Speciaal ontwikkelde innovatieprocessen zorgen voor een constante aanpassing van het assortiment voor steeds veranderende milieu eisen.

Bijzonder belangrijk voor de productkwaliteit is de milieucompatibiliteit, die maximale aandacht krijgt bij de ontwikkeling en productie. Daarom zijn de onderzoeken naar b.v. energie verbruik zeer belangenrijk en zijn alle verpakking recyclebaar. De verdere ontwikkeling van de compatibiliteit is een vast onderdeel van de verbeteringsprocessen.

Service en Proceskwaliteit

Quality in service is een zeer belangrijke factor voor PRO-TEC. De getrainde klantenservice assisteert bij alle vragen over producten of technische apparaten, geeft informatie over mogelijke toepassingen en adviseert over de introductie van het werkplaatsconcept. De PRO-TEC-accountmanagers werken samen met de PRO-TEC-onderhoudstechnici om on-site training en briefings te verzorgen.

Een andere kwaliteitsnorm van PRO-TEC is de constante verbetering van procesbeheersing. Het doel is om interne processen gestaag te ontwikkelen en te optimaliseren in termen van tijdige levering, kostenreductie en levertijden. PRO-TEC handelt altijd in het belang van de klant om te allen tijde en in de ruimste zin aan alle vereisten te voldoen.

Premiere Class-Design

Om het dagelijkse werk met de PRO-TEC-producten te vereenvoudigen, evenals de toepassing van nieuwe ontwikkelingen, hebben alle artikelen een duidelijk, begrijpelijk ontwerp. Dit PremiereClass-ontwerp bevat verschillende elementen:
• Opvallende accentkleuren op  het verpakkingssignaal van de professionele gebruiker op het betreffende toepassingsgebied (bijv. Blauw = aanzuigsysteem, rood = brandstofsysteem benzine enz.)
• Individuele productkleuren zorgen voor onderscheidbaarheid van de artikelen in een categorie

Als u vragen hebt, bieden QR-codes snelle en eenvoudige achtergrondinformatie over alle producten, inclusief gedetailleerde productbeschrijvingen en gedetailleerde toepassingsnotities of video's.

PRO-TEC Nederland is een onderdeel van MPCarParts B.V.